miercuri, 18 august 2010

Da si da.

Am primit astazi o intrebare.
"Daca ai avea ocazia, ti-ai schimba viata radical?"
M-am gandit, nu foarte mult, am cazut pe ganduri doar 2 secunde si am zis "Da.". Acum iar cad pe ganduri si ma gandesc ce m-a determinat sa raspund pozitiv. Care sunt motivele pentru care as vrea sa-mi schimb viata. Iubesc tot ce am. Nu as vrea sa pierd, dar as renunta la tot pentru mai mult? De ce vreau mai mult? Pentru ca asa fiecare tinteste mai sus. Cum ar fi ca nimeni sa nu aiba ambitii? Sa ne multumim cu putin? Nu stiu sa raspund la asta. Daca as gandi ca atunci cand eram mica as zice ca "eu nu m-as multumi cu putin. nu-mi ajung doar 2 papusi,vreau 3." Este doar un exemplu. Asta ar fi fost raspunsul meu atunci si daca ma gandesc cam tot asa ar fi si acum dar in loc de papusi as zice fericire. De ce sa ma multumesc doar cu 2 clipe de fericire. Eu le vreau pe toate! SI daca gandesc asa o sa primesc toate clipele de fericire? Nu. Dar oricum voi primi mai multe. Cand eram mica vroiam doar sa ma joc, sa desenez cu creioane cerate, sa alerg de colo-colo, sa primesc cadouri. Acum am crescut. Chair daca nu vreau tot ma gandesc la unele lucruri, cele mai mici observatii ma supara, numai cred in Mos Craciun si numai desenez cu creioane cerate. Lumea se uita ciudat la mine pe strada daca merg pe bicicleta, daca merg pe role, daca desenez pe jos cu creta, daca ma joc cu mingea, daca vorbesc la telefon. Toata lumea are prejudecati. Oamenii spun ca ce-mi pasa mie de aia, cealalta, astalalta sau aia de dincolo. Sunt niste mincinosi. Comenteaza despre fiecare lucru. Despre ce pantofi rosii are vecina de la 4 cand si-a dus copilu la scoala nerusinata, sau cum au vazut e pe strada un barbat imbracat in roz, sau niste copii, ce sa mai vagabonzi, la ora 15 afara, da ce parintii lor s-au saturat de ei de-i dau afara? Astia sunteti voi, niste nerusinati. Spuneti ca nu va pasa dar vorbiti cu pofta despre toate cacaturile.
Deci acum daca cineva m-ar intreba daca vreau sa-mi schimb viata... as zice tot da. As schimba-o. M-as duce intr-un loc unde lumea este altfel. In care o mica placere ca desenatul sau ca rasul nu este privita de sus. Nu m-ar vedea nimeni ca pe o ciudata pentru ca ma plimb cu rolele si mi-ar aprecia desene. Si m-as simti iubita. M-as indragosti de persoana potrivita, nu de un neinteresat ca acum. M-as distra impreuna cu familia in week-end jucand canasta si as merge cu prietenii la un film in aer liber unde nu se aud manele de la 2 metri distanta..
As scimba multe. M-am schimba si pe mine.
De ce?
Pentru ca lumea pe care as vedea eu ar fi alta. Eu am alta viziune asupra lumii.

C.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu