vineri, 15 aprilie 2011

Ceva mincinos despre adevar?

"Ce vrei sa imi spui cand taci? Cand nu spui nimic, dar te uiti in felul ala in care imi dau seama ca omit ceva. Gresesc eu? Nu cred... asa ca stau pur si simplu si-ti interpretez miscarile incercand sa ajung undeva, inauntru, in gandurile tale. Iti place sa te joci cu mintea mea. Stii ca mi-am dat seama ca vrei ceva, dar totusi ma lasi sa ma ratacesc pe toate drumurile, ideile si posibilitatile. Poate nu vrei sa ma minti? Trebuie sa stiu ce minciuna ai spus ca sa deduc adevarul. Vreau eu oare sa stiu?"

Si ne jucam asa. Pasam, de la unul la altul, tot felul de gesturi care se tot interpreteaza. Imi place cand esti asa. Inca ma imbat cu aroma ta.
Inca un sfarsit de capitol, dar un nou inceput tot mai interesant.

C.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu