joi, 29 august 2013

cantec, ploaie, Mov, Alb, pian

Am petrecut 2 zile aranjand camera cu Eeia. Era o persoana foarte vesela si urma sa fim colege de clasa impreuna cu Arrow.
In aceste doua zile l-am urmarit pe Arrow cum se antrena cu arcul si m-a invitat si pe mine,dar am refuzat.
Campusul era gigant si chiar mi-am gasit un loc pe care il pot numi secret,deoarece nu am vazut pe nimeni mergand pe acolo. Era aproape de un lac, iar briza de acolo era magnifica, perfecta pentru o visatoare ca mine.
Intr-o seara, pe cand scriam un cantec, stand in ascumzatoarea mea secreta, s-a intunecat atat de tare, incat nu imi mai dadeam seama pe unde sa ma intorc. Si pentru ca sunt "o norocoasa",o ploaie torentiala a inceput si am fost nevoita sa ma adapostesc sub un copac mare si batran.
Am oftat si am asteptat sa se domoleasca ploaia. Mi-am intins patura si vrand sa ma asez m-am impiedicat de ceva. A inceput sa se miste si m-am speriat. S-a ridicat putin, si eu m-am dat in spate...acum stateam in ploaie. Era un baiat care statea acum turceste,cu fata spre mine. M-am apropiat de el( nu pentru ca voiam, ci pentru ca ma ploua).
-Poti sa te apropii. Nu o sa iti fac nimic.
M-am apropiat si m-am asezat pe patura, langa el. Tremuram (si de emotie si de frig). Acum imi era cald. Geaca lui era acum pe umerii mei.
-Multumesc, am soptit.
-Michaelis Ichinose. Poti sa imi spui Mike.
-Nanami Haruka.
-Esti noua aici?
Am dat din cap in  semn ca "da".
Purta un tricou alb sau gri, la gat o cruciulita i avea parul foarte lung,mov, si ochi galbeni ca de pisica. Spre deosebire de ceilalti el nu purta nici un lantisor cu aripi sau cozi, dar in schimb purta o bratara cu carti si cruci atarnate.
Am vorbit pana tarziu, sau mai bine zis pana am hotarat amandoi ca ploaia s-a mai domolit.
Am aflat ca urma sa fie in clasa cu mine, ca aveam aproape aceleasi gusturi in materie de muzica si filme. Ajunsi la dormitoare, ne-am intalnit cu un tip (despre care aveam sa aflu ca si el era colegul meu de clasa), alb la fata,ochi verzi si parul negru cu suvite albe..
"Atat de cunoscut" mi-am spus.
-Nanami, el este Angel Ezra.
-Incantata.

Ne-am despartit pentru ca eu inghetasem, dar pana sa plec am aflat ca Angel era cel mai bun pianist si harpist din tot liceul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu