sâmbătă, 3 iulie 2010

Hei Cupid!

  Draga Cupidon,

     Iti scriu deoarece trebuie sa stam putin de vorba, in legatura cu sentimentele astea pe care le am.
     Unde ti-a fost capul cand ai folosit sageata aia pe mine? Te-ai gandit la ce s-ar putea intampla? Dragostea este frumoasa, dar cand iti este impartasita. Suntem prieteni. Minciuna intre prieteni indeparteaza. Nu vreau sa-mi pierd prietenul, asa ca pastrez toata dragostea pentru mine chiar daca sentimentul asta doare al naibi de tare.
     Zambesc si-l imbratisez cand il vad, nu-mi voi arata niciodata lacrimile pentru ca il iubesc, dar el nu va afla.
     Asa ca, pentru mine, tot sentimentul aceste intreg, complex numit "dragoste" este groaznic.
     Il pot simti peste tot in jurul meu, respirand acelasi aer ca mine si ma doare sufletul. Ma arde pielea cand ma atinge si imi galopeaza inima cand imi vorbeste.
     Asa ca, draga Cupidon, ce mi-ai facut? Cum pot rezolva asta?
                                                                     
                                                                             Neincrezatoare,
                                                                         Inca o inima ranita.

P.S.: Data viitoare cand mai tragi cu arcul, te rog frumos, sa nimeresti mai bine.

C.

Un comentariu:

  1. imi placee la nebunie asta :X

    cum rezolvam asta? :-? cu prima ocazie il prindem p Cupid si il incuiem in baie =)))

    RăspundețiȘtergere