joi, 27 ianuarie 2011

deep inside.

"I-am vazut privirea si mi s-a rupt sufletul. Cu tot ce am facut nu era suparata, nu ma ura, dar stiam ca are ceva cand am privit. M-a rascolit. Nu stiam pe unde sa mai merg sau ce am in fata ochilor. Ma gandeam numai la un singur lucru. Cred ca preferam sa urle la mine, sa stiu ca face ceva. Dar statea acolo fara sa spuna nimic si ma privea. Si atunci mi-am dat seama ce-mi spunea privirea ei...Era dezamagita! Atunci am simtit ca ma doare fiecare particica din corp. Nu merita sa-i fac asta, dar totusi fara sa-mi pese eu am facut-o. Si acum? As fi preferat sa nu fac ce am facut? Bineinteles. Daca as putea sa dau timpul inapoi as face altceva, dar nu pot. Acum trebuie sa accept consecintele; si trebuie sa ma lupt pentru a o face fericita. Pentru a inlatura orice urma din privirea asta de acum care ma farama."

C.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu