joi, 27 ianuarie 2011

Keen on you

Stiu ca esti acolo doar in capul meu, dar nu ma pot satura de tine. Esti aerul pe care il respir, esti inima care imi bate in piept, esti sufletul care mi se inalta, esti vantul ce ma mangaie, esti dragostea ce ma patrunde. Esti in toate si in tot. Tremur, dar nu de frig, ci de dor. Corpul meu urla dupa tine. Mainile tale mangaindu-ma, buzele tale pe ale mele, rasuflarea ta pe gatul meu, vocea ta soptindu-mi...prezenta ta.
Cred ca incep sa ma indragostesc de tine. Cred ca incep sa numai pot trai fara tine. Cred ca ma voi pierde daca nu vei fi langa mine. Cred ca fara tine numai sunt eu.
Si imi este frica; imi este frica de ce crezi tu. Pasiunea?  Doamne daca as fi stiut pana acum ce e, m-as fi imbatat cu ea. As fi trait in propria-mi nebunie alaturi de ea. Dar dragostea? As putea oare sa suport eu tot? Incertitudinea asta care se tot invarte, ma invaluie si nu-mi da pace? Pot eu oare sa cred in ea?
Dar totusi cred. "Intai este pasiunea si dupa dragostea", dar la mine au aparut in acelasi timp cand te-am vazut pe tine. Tu esti dragostea mea ce ma invaluie de iubire si de pasiune.
E prima oara cand mi se intampla, dar nu cred ca exista ceva mai suprem. Felul in care ma faci sa gandesc, sa vorbesc, sa simt, sa ma misc este nemaivazut.
Ce spun eu si ce simt acum nu se va pierde. Insemni pentru mine atat de mult, incat nu va disparea niciodata. Fantoma vietii mele te va pastra, daruindu-mi fericire si prezenta ta. O sa-mi desenez viata si voi avea nevoie de multa hartie si de multe creioane, dar voi avea nevoie si de tine.
 Nu stiu ce ma asteapta mai departe, dar cu siguranta vei fi acolo.

C.




                                                

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu