sâmbătă, 5 februarie 2011

my heart echo.

Inca aud ecoul promisiunii tale. M-am gandit ca nu ai inima asa ca am hotarat sa o impart pe a mea cu tine. A fost o greseala pentru ca tie nu ti-a ajuns. Ai plecat cu toata si pe mine m-ai lasat. Mi-ai luat inima si mi-ai injunghiat sufletul. Sunt goala pe diauntru.
Imi adie vantul amintirilor prin toata neputinta. Pentru ca sunt sleita de toata fericirea si nu-mi pot reveni. Numai am de unde sa-mi iau zambetul. Nici inima franta nu o pot avea. Am crezut ca o sa schimbi totul.
 Radiai prin toate umbrele din jurul meu, dar te-ai dovedit a fi intunericul in persoana. Si am avut dreptate pana la urma. Ai reusit sa schimbi ceva. Ai facut din viata mea un infern.
Aud prin aer, simt prin apa, vad vibratiile in pamant ale inimii mele.
Dar acum sunt o prizoniera;stau inchisa in cusca pe care mi-ai creat-o.
Si nu exista evadare pentru ca nici tu numai existi pentru mine.

C.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu