vineri, 17 iunie 2011

Real laughing.

Stii sa spui la revedere?
Sa spui pa si sa vezi zambete, nu lacrimi?
Dar stii sa postezi un zambet frumos pe chip si pe dinauntru sa te sfasii?
Da. Asta stii. Stii cum sa te prefaci ca e ok.
Nu-i ok. Niciodata nu e. E o mare minciuna si deja incepe sa fie al dracu de cretina replica asta.
Cred ca sunt inconjurata de prea multe fete zambitoare.
Prea multi zambesc fara sa aiba un chip senin.
Vreau bucurie cu adevarat.
Imi sclipesc ochii.
Mi se inrosesc obrajii.
Pielea mi se face de gaina.
Si rad. Si cum pot sa rad.
Contagios.
Stiu asta pentru ca simt si vad cum te inveselesti cand ma vezi.
Cum ti se schimba culoarea la fata si incepi sa fi ceva mai tu.
In momentele astea imi place de tine.
Incepi sa faci parte din lumea mea.
Si lumea asta e mica.
Mandrule.
Lupta-te sa devi cavaler.
Arme, sabii si o singura domnita la ananghie.

C.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu