miercuri, 1 decembrie 2010

"Cum ar fi daca..

..as putea da timpul inapoi?
Si as reusi in sfarsit sa rezolv ceea ce am facut rau, sa traiesc fara regrete. Sa fac totul ca la carte, sa nu ma mai tem, sa traiesc si sa merg exact pe drumul pe care mi-l desenez singura. Sa am posibilitatea sa rezolv totul."


Chiar ne dorim asta? Sa traim fara regrete. Peste tot auzi asta. Dar daca nu ai mai avea regrete cine ai fi astazi? De unde ai invata ca un lucru e bun si altul e rau?Unde s-ar ajunge daca toti am fi perfecti. Trebuie sa existe diferente in lume. Ele fac totul.
Cineva a spus odata:
"Te iubesc peste defectele tale."
Ce ar trebui sa intelegem din asta?
Ca prin faptul ca facem greseli, ca suntem diferiti ne realizam pe noi.
Normal ca exista regrete, dar poti sa nu te gandesti la ele. Le poti ascunde si iti poti contunua drumul facand exact ceea ce vrei. Dar daca ai sti ce se intampla sau ca poti rezolva totul, unde ar mai fi surpriza care face fiecare moment trait unic? Nu ar exista, totul ar fi alb sau negru.
Eu prefer viata asa cum e. Timpul zboara cum nici nu-mi dau seama si cateodata nici nu pot tine pasul.
Dar incerc.
Nu ma mai pot intoarce, dar imi pot propune sa fac altceva.

aveti grija,
C.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu