duminică, 26 decembrie 2010

Esti legal?

Ati vazut vreodata ceva atat de frumos incat v-ati intrebat daca este adevarat? A trebuit sa fiu atenta la drum. Era chiar acolo, impunandu-si prezenta in toata camera atragand toate privirile si suspinele. Eu pur si simplu am stat si m-am intrebat daca e adevarat. Apoi m-am intors; pentru ce sa-mi bat capul. Era unul dintre ei. Stiam ca aporpae numai existau in lume. Dar el era chiar acolo, care erau sansele? Nici nu m-as fi gandit ca as avea ocazia sa-l vad pe unul dintre ei. Aveam nevoie de ceva de baut.
Mi-am luat o apa. Am inchis ochii si ma miscam usor pe ritmul lent al muzicii. Atunci m-am impiedicat de cineva. Trebuia sa fi orb sa nu ma vezi. Pregatita sa-i spun ceva mi-am ridicat privirea. Si atunci i-am vazut ochii. Puteam sa stau o vesnicie sa-i privesc. Cel mai intens verde pe care l-am vazut. Parca scoateau scantei. SI am ramas asa tintuita in mijlocul ringului, fara cuvinte privindu-l. Stiam de ce sunt printre ultimii ramasi. Nu exista ceva mai minunat ca ei. M-a luat de mana si m-a condus afara. Sa protestez? Ha. nici nu mi-a trecut prin cap. Eram fermecata. A devenit centurl universului meu.
Atunci m-am cutremurat. Stiam ca nu o sa-l uit... Niciodata!

C.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu