joi, 14 februarie 2013

Sentimente

                                                       ~ca raspuns la "Amor si fum"~


                     Strada e plina de lume grabita sa ajunga la servici. Aerul din incapere s-a transformat in fum de tigara si capul imi bubuie pe cale sa explodeze.
                      Din multime un tip se desprinde si se apropie...Inima imi bate gata sa iasa din piept, respir greu, aerul ma ineaca,capul se invarte. El se aseaza langa mine...Nu zice nimic, doar isi aprinde o tigara...mirosul ei e dulce, a cirese... Ma las purtata de miros si cand ma dezmeticesc, el nu mai era. Fumul imi zgarie ochii si incep sa plang.
                         De la spate cineva ma imbratiseaza, un miros de cirese ma invaluie si o voce melodioasa intreba "de ce?". Eu zambesc, lacrimile curg. Imi bag capul mai bine in pieptul lui, ma ridic spre urechia si ii spun: "dar cum altfel?"

N.

2 comentarii:

  1. Da. Bun raspuns.
    Amor si fum merge pe partea de dezamagire. Aici nu este o dezamagire, ci impresia ei, care, este imediat spulberata.
    Super!

    RăspundețiȘtergere